精英師傅

精英師傅工程 全港信賴! Whatsapp/電話 6628 4865 為你即時報價!

主頁 > 家居裝修>廁浴裝修話你知
/ 廁所及浴室防水 /
首先,廁所裝修和浴室裝潢中,防水係最重要的,香港最常見的嘅三大防水用料有英泥寶、Sika107以及黑膠,通常用英泥寶足夠做好一個企缸防水的,如果想更安心、更耐用,可以加一層Sika107或者黑膠嘅防水膜。如果係浴缸轉企缸嘅話,就要注意拆走浴缸嘅時候,有冇影響到地磚或者牆身磚,咁係有可能會破壞原有防水層嘅。同時,喺進行其他水電施工嘅時候,亦要注意唔好損壞原有的防水層。
講開浴缸,大家又知唔知屋企要有咩條件先可以裝浴缸呢?安裝浴缸首要考慮是空間大細的問題,常規浴缸長度大概在5—6呎之間。而坐泡式既浴缸長度則在3—4呎之間。而這兩款浴缸的寬度大概在2呎半之間。再加上馬桶座廁以及必要的浴室櫃等等,浴室至少需要45平方英呎的大小才適合安裝。另外,水龍頭位置應高於浴缸上平面大概6吋,才能方便使用。
/ 需唔需要假天花?/

A:Yes!需要!

廁所比較潮濕,濕氣重會影響油漆壽命,導致容易變色或者剝落。假天花就可以避免這個問題,同時可以將喉管以及電線隱藏好,遮蔽住不美觀的位置,日後維修或者清潔亦比較簡單。

/ 座廁點樣揀?/

之後就係廁所裝潢嘅另一個重點,座廁啦。我哋揀座廁嘅時候除咗關注價錢、美觀,仲要留意下沖水嘅方式。香港宜家嘅座廁通常有兩種,直沖式(Washdown)同雙重漩渦(Double Vortex),就等精英師傅話俾你聽佢哋有乜分別。

一、直沖式Washdown

直沖式(Washdown)座廁係香港市面最常見嘅座廁類型,佢嘅沖水方式係由水箱通過廁所邊框排水孔,將水沖入廁盤入面,直接將廢物推走,哩種座廁普遍有水聲大同彈水嘅缺點,如果設計不良仲可能會將廢物殘留喺廁盤入面,所以要買直沖式座廁嘅話,選有牌子嘅最好。

二、雙重漩渦Double Vortex

雙重漩渦(Double Vortex)係一種比較新嘅沖水技術,好啱一般家庭使用,喺廁盤入面會有兩個射水孔,沖水時會產生兩道強力渦流,一次過推走污物兼洗乾淨成個座廁,可以用最少水量提供最強力沖水功能,同時Double Vortex係用無邊框排水孔,用耐咗都唔會有常見黃色水垢積聚。比起一般直沖式座廁,哩款嘅沖水量節省三分一,甚至超過一半,而且非常乾淨,係精英師傅嘅首選推薦 。

/ 咩嘢係高咀、低咀、自由咀? /
最後大家仲要留意是高咀低咀還是自由咀。這裡指的是座廁出水喉和大廈去水喉的高度。「高咀」的意思是座廁去水位的中位離地6吋左右,市面上大多數的樓宇設計都是高咀。「低咀」就是指去水位離地4吋左右,千萬不要買低咀座廁去裝配高去水位的大喉,這樣非常容易導致淤塞。最後所謂「自由咀」即是座廁去水位向內縮入,因此會有足夠空間讓師傅駁長去水喉來接駁大廈的大喉,所以不論是高去水低去水,自由咀都能應付自如。
如果覺得廁浴裝修好頭痕,
打電話俾精英師傅!幫你搞掂!
電話/Whatsapp:(852) 6628 4865
Rep Sneakers Fake Jordan Shoes Fake Aj1 Fake Jordan 3's Fake Jordan 4 Fake Yeezy Shoes Yeezy 350 Replica Yeezy Slide Reps Fake Yeezy Foam Runners Airforce 1 Rep Air Max Rep Kobe Reps Bapesta Rep Fake Off White Shoes Fake Balenciaga Shoes Fear Of God Reps rep shoes fake jordan fake jordan 1 fake jordan 3 jordan 4 reps fake yeezys fake yeezy 350 fake yeezy slides fake foam runners air force 1 reps air max 97 reps nike dunk reps fake bape off white reps travis scott reps fake yeezys fake yeezy slide fake foam runners fake yeezy 350 fake yeezy 350 v2 fake yeezy 700 yeezy 500 reps fake yeezy 450 fake yeezy 950 fake 750 yeezy fake yeezy 380 fake jordan fake jordan 1 fake jordan 3 jordan 4 reps fake jordan 5 fake jordan 6 fake jordan 11 fake jordan 12 air jordan 13 fake fake off white jordan 1 fake travis scott jordan 1
GIVE.GIFT Top Rep Shoes