精英師傅

精英師傅工程 全港信賴! Whatsapp/電話 6628 4865 為你即時報價!

主頁 > 家居裝修>油漆知多少
/ 油漆知多少 /

室內油漆兼具保護建材與裝修風格嘅雙重作用,算係裝修的基本工程之一,然而並唔係有油油就算好,油邊種油好重要。水泥漆同乳膠漆係咩?油性油漆同水性油漆又有咩分別?就等精英師傅話你知!!!

1.水泥漆

1.水泥漆

有水性及油性兩種,有水性與油性的區別,但皆以清水作為稀釋劑,適用於一般建築物內外水泥牆面石膏泥灰等物表面的維護及裝飾之用。其優點單價便宜容易塗刷,抗候性佳,其缺點是,抗菌防黴耐擦洗的效果較差。水泥漆又有平光(無光)、半光與有光三種,一般來說擦起來粉粉沒有亮澤感的都是平光的水泥漆。水泥漆還有很重要的三個特性,就係好上色、好塗刷、好清洗。
2.乳膠漆

2.乳膠漆

乳膠漆是乳化塑膠漆的簡稱,或俗稱塑膠漆或PVC漆,稀釋劑跟水性水泥漆一樣是水,產品會因其成分中樹酯膠質(壓克力樹脂、聚醋酸乙烯樹脂、聚氯乙烯樹脂、聚乙烯醇樹脂),配以耐候性顏料製造而成。以清水為溶劑,適用於建築物之內外水泥牆、合板等表面裝飾,其優點防霉抗菌耐擦洗,且顏色最多選擇若是經過調色機調色後,最高可高達2016色的選擇,部份單價較高的乳膠漆還會添加消除,刺鼻味的物質,降低油漆後,較不舒服的刺鼻味,其缺點是普遍來說單價較高於水泥漆。
3.水泥漆和乳膠漆最大的差異係壽命與耐水性。

3.水泥漆和乳膠漆最大的差異係壽命與耐水性。

以平均壽命嚟講,乳膠漆嘅壽命會比水泥漆長,水泥漆平均壽命2-3年,乳膠漆則可達5-6年。而且乳膠漆嘅耐水性比水泥漆好,因為漆膜比較厚,所以用濕布去抹亦唔會有脫色和發黃的問題。
/ 刷漆步驟及注意事項 /

知道咗油漆嘅類別咁你又知唔知墻面刷漆的步驟和注意事項?

(一)剷底

Step 1: 首先如果係翻新全屋嘅話,咁油油之前就當然係先剷底啦。所謂剷底,指的是將牆身的舊乳膠漆及鬆浮底灰移除。剷底先要用發白水塗上墻面,令原有的油漆和底灰更易剷走,剷到見到灰色泥水墻嘅時候就大概完成啦。

(二)塗“司拿”

Step 2: 剷完底之後呢,就要塗上一層俗稱"司拿"嘅防潮底漆啦。顧名思義,佢嘅作用就係保護牆身同埋起到防潮嘅效果,令到水氣唔會透出牆身。

(三)批灰

Step 3: 跟住就到批灰哩個步驟啦,批灰嘅主要材料係菜膠、福粉、白膠漿同光油,有時想批完灰快啲乾,仲會用到石膏粉。將以上材料攪拌混合好,用批匙將灰在牆上鋪平,目的係令牆身變得平滑,上油更好睇。

(四)上油

Step 4: 最後就係上油啦,上乳膠漆需要先加清水稀釋,然後就可以上油漆了,上油漆步驟一般會做三次,亦會視乎油漆顏色可能需要油多幾次,每次完成上油漆步驟後都會有幼身砂紙嚟打磨,打磨平滑後就會上下一次油漆。目的係更容易覆蓋牆身顏色,令上油後更美觀。

/ 2020年牆漆流行咩顏色? /

牆漆顏色繽紛多彩,
唔同顏色嘅牆漆可以營造出唔同嘅家居氣氛,
而且每年流行嘅牆漆顏色亦唔一樣,
咁2020年最流行的牆漆顏色係邊啲?

1.黃色牆漆

1.黃色牆漆

黃色,同太陽光一樣的色系,被譽為最溫暖的顏色之一。非常適合作為客廳背景牆嘅裝飾色,也是當下最熱門北歐裝修的主色調之一。黃色作為暖色調的代表,被賦予了溫馨、清新、自然的標籤。如果你喜歡活力四射的裝修,喜歡溫暖溫馨的裝修,那麼一定少了對它的運用。
2.紅色牆漆

2.紅色牆漆

紅色色系是視覺效果強烈的暖色系,在日常生活中通常代表著危險並有警告的意味,但同時亦象徵著熱情、活力及喜慶。如果你想要為客廳注入節慶的氣氛,不妨考慮下這個色系。


3.紫色牆漆

3.紫色牆漆

如果要選一種顏色嚟代表神秘和高貴,咁一定非紫色莫屬。紫色的神秘氣息,總是可以帶俾人一絲神秘感,這點在主臥裝修當中運用得最多。從濃郁的深紫色到浪漫的薰衣草紫,從神秘到浪漫,有著千萬種情緒的表達。
4.綠色牆漆

4.綠色牆漆

綠色令人聯想到大自然,是一種象徵著健康的顏色。日常生活中,綠色有放鬆身心的作用,因此非常適合用來粉刷牆而,以營造出一種舒壓的氣氛。


5.灰色牆漆

5.灰色牆漆

如果要選一種顏色來代表寧靜、素雅的話,毫無疑問精英師傅會把票投給高級灰。高級灰在裝修界可以新寵,北歐風、工業風、現代簡約風都可以看到它的身影。灰色的清冷格調,總是能給人一種安靜的慰藉,讓人放鬆身心,去享受生活。其中以冰川灰最為典型,清冷、低調的色感,彰顯出一種包容性,你可以搭配任意的顏色都不會有突兀感,有非常大的發揮空間。
6.撞色及同色系牆漆

6.撞色及同色系牆漆

油漆色彩搭配都非常重要,由於對比色嘅鮮明搶眼,往往容易令人覺得煩躁或不舒適,所以通常喺家居裝修中比較少用到,但係其實只要降低色彩彩度,就可以令視覺效果柔和沉穩好多。唔中意單一顏色嘅朋友,不妨試下利用唔同嘅色彩創造出牆面的繽紛,其中以相近色的搭配最具協調感,亦是室內裝修佈局上好常見嘅配色方式,帶啲落差感嘅搭配反而更搶眼亮麗。
/ 乳膠漆牌子點樣揀? /

不但止油漆,乳膠漆同樣重要。市面上常見嘅有駱駝CAMEL、多樂士Dulux和立邦NIPPON。從價錢嚟睇,駱駝嘅價錢最低,同時耐擦性比其他兩個品牌差,多樂士比較中規中矩,但係附著力相對較差,立邦綜合表現最好,所以單位價格亦比其他兩個牌子貴。下面我們提供幾款常見型號乳膠漆數據供大家參考:

商標遮蓋性耐污跡性斷裂伸長率甲醛淨化性能是否具備 甲醛淨化功能
多樂士
無添加竹炭全效兒童漆
54-3
多樂士
超亞光5合1(無添加) 白漆
42-1
立邦
淨味120硅藻抗甲醛全效 內牆乳膠漆
44-4
立邦
立邦兒童漆
45854
*性能中,5分為滿分,分數越大,性能越好
Rep Sneakers Fake Jordan Shoes Fake Aj1 Fake Jordan 3's Fake Jordan 4 Fake Yeezy Shoes Yeezy 350 Replica Yeezy Slide Reps Fake Yeezy Foam Runners Airforce 1 Rep Air Max Rep Kobe Reps Bapesta Rep Fake Off White Shoes Fake Balenciaga Shoes Fear Of God Reps rep shoes fake jordan fake jordan 1 fake jordan 3 jordan 4 reps fake yeezys fake yeezy 350 fake yeezy slides fake foam runners air force 1 reps air max 97 reps nike dunk reps fake bape off white reps travis scott reps fake yeezys fake yeezy slide fake foam runners fake yeezy 350 fake yeezy 350 v2 fake yeezy 700 yeezy 500 reps fake yeezy 450 fake yeezy 950 fake 750 yeezy fake yeezy 380 fake jordan fake jordan 1 fake jordan 3 jordan 4 reps fake jordan 5 fake jordan 6 fake jordan 11 fake jordan 12 air jordan 13 fake fake off white jordan 1 fake travis scott jordan 1
GIVE.GIFT Top Rep Shoes